Originally posted by speed01
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auguri kikka!
Collapse
X
-
-
non si chiede l'eta ad una signorinaOriginally posted by kikka85ma davvero???? hai 19 anni??? e che moto hai???Originally posted by giuseppersio 86Originally posted by speed01min***a io 82
:d 

Comment
-
Originally posted by speed01non si chiede l'eta ad una signorinaOriginally posted by kikka85ma davvero???? hai 19 anni??? e che moto hai???Originally posted by giuseppersio 86Originally posted by speed01min***a io 82

infatti non l'ho chiesta mica a te????
Comment
-
Originally posted by kikka85Originally posted by speed01non si chiede l'eta ad una signorinaOriginally posted by kikka85ma davvero???? hai 19 anni??? e che moto hai???Originally posted by giuseppersio 86Originally posted by speed01min***a io 82

Comment
-
come di consueto : cai a cahare merdinaOriginally posted by kikka85Originally posted by speed01non si chiede l'eta ad una signorinaOriginally posted by kikka85ma davvero???? hai 19 anni??? e che moto hai???Originally posted by giuseppersio 86Originally posted by speed01min***a io 82

Comment
-
Originally posted by speed01come di consueto : cai a cahare merdinaOriginally posted by kikka85Originally posted by speed01non si chiede l'eta ad una signorinaOriginally posted by kikka85ma davvero???? hai 19 anni??? e che moto hai???Originally posted by giuseppersio 86Originally posted by speed01min***a io 82

Comment
-
Campione Orientamento su strada
- Dec 2003
- 44639
- 46
- Maschio
- 9
- Forli'
- ass. tecnica caldaie