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Bimota 666...eppure l'ho gi? vista... ;-)))))

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    #1

    Bimota 666...eppure l'ho gi? vista... ;-)))))

    Qualcuno di voi nota qualche somiglianza??? ;-))))



    :-))))



    E' la Bimota 666 costruita in collaborazione con NCR Poggipolini!

    Engine

    Type L twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic; air cooled

    Displacement
    992 cc

    BorexStroke
    94x71,5 mm

    Compression Ratio
    10:1

    Power
    63 kW - 85,5 HP @ 7750 rpm

    Torque
    87,5 Nm - 9 kgm @ 5750 rpm

    Fuel injection
    Electronic fuel injection, 45 mm throttle body

    Exhaust
    Aluminum muffler with catalytic converter

    Starting
    Electric

    Emissions
    Emissions are in compliance with Euro2 regulations

    Transmission Gearbox 6 speed

    Ratios
    1st 37/15, 2nd 30/17, 3th 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28

    Primary drive
    Straight cut gears; ratio 1.84

    Final drive
    Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 38

    Clutch
    Dry multiplate with hydraulic control

    Frame


    Frame
    Tubular steel trellis

    Wheelbase
    1377 mm / 54,2 in

    Rake
    24?

    Front suspension
    ?hlins 43 mm upside-down fully adjustable lightweight fork

    Front wheel travel
    120 mm / 4,7 in

    Front brake
    2 x 320 mm semi-floating discs, radial calipers

    Front wheel
    OZ light alloy 3.50x17 (3 kg weight)

    Front tyre
    120/70 ZR 17

    Rear suspension
    Progressive cantilever linkage with fully adjustable ?hlins monoshoshock, with lenght adjustment

    Rear wheel travel
    145 mm / 5,7 in

    Rear brake
    220 mm disc, 2-piston caliper

    Rear wheel
    OZ light alloy 5.50x17 (4.5 kg weight)

    Rear tyre
    180/55 ZR 17

    Weight*
    135 kg / 297.6 lbs

    Instruments
    Electronic panel: digital speedometer, led rev counter, high beam indicator, turn signals, oil pressure warning light, neutral light, low fuel warning light, LCD for oil temperature, odometre and 3 trip metre,
    * The weight includes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid

    Optionals

    Racing kit ? step 1
    Sensors and Software to download 1 hour data record directly from the electronic panel, racing exhaust system and racing map for ECU

    Racing kit ? step 2
    Cylinders 1100 cc, titanium connecting rods, light alloy pistons, racing cam shafts, racing clutch, racing gear box

    Ciaoooo!

    E.

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    #2
    ti diro' la bimota per quel che ho visto (poca roba...) non mi piace un gran che...ma questa mi ispira davvero....verra' mai messa in commercio...??viaggia...?!?

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      #3
      In commercio entreranno questa 666 e anche la SB8K Goberts replica.
      I prezzi sono da nababbi, da 25000 a 32000 € se non ricordo male.

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        #4
        Finch? non si rimettono a fare qualcosa di pi? abbordabile magari utilizzabile nelle competizioni (vedi Yb9) non credo avranno vita facile.....
        La Sb8 ha gi? fallito sul mercato, e questa 666 ? da appassionati di nicchia....boh !

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          #5
          Chili l'ha provata ad Adria due mesi fa circa...la moto ? leggerissima con un comportamento da vera racer...onestamente non so che successo potr? avere anche perch? prevedo una quota di commercializzazione davvero alta visti i materiali e l'allestimento.

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            #6
            Re: Bimota 666...eppure l'ho gi? vista... ;-)))))

            A me sembra un collage di tante moto....

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              #7
              Qualcuno di voi nota qualche somiglianza??? ;-))))
              Emi, prima di vedere la seconda foto ho detto; questa ? uguale al Millone... e infatti ? comparsa la seconda foto!
              MA non ? male, per? ki se la compra? LA Bimota di GObert sarebbe una figata, ma chissa quanto la faranno pagare... il solito problema delle moto made in Italy...

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