Announcement

Collapse
No announcement yet.

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mail che ho scritto ai colleghi!!!

Collapse
X
Collapse
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Font Size
    #1

    Mail che ho scritto ai colleghi!!!

    He he, fortuna che siamo abbastanza tutti in buoni rapporti... ho mandato questa mail in dialetto:

    Ciao colleghi!!!

    El Lizio la stemana che vei l'? en ferie! Sissignori, dal luni al vendro no me gavr? 'ntra i pe'!! Ve tocher? far anca i me misteri... me racomando no ste a sudar masa n?!!
    Ve prego, quan' che torno voi trovar la solita pila de roba da far sula me scrivania, el solito pac de roba da meter via, en te la stampante e en te la fotocopiadora no voi trovar neanca en foi de carta, e neanca l? 'n torno, ensoma da dover nar gio bas a torla!
    E quel che ve ensogn? de meter nei racoglitori, me racomando, come sempre pogi? l? e basta, no ste miga meterlo nei so busi, sen? come fa a crodarme tut en tera quan' che el togo en man?
    E la me scrivania, me racomando, come sempre el prim d? de laoro voi far la "cacia al tesoro", nar en giro a cercar penne, goma, grafete, evidenziator, cola, post it, cucitrice, forbes e tut quant, sen? no me diverto!
    Dai su da bravi, seguire quel che ho scrit, sen? quan che torno non me par gnanca de eser sta en ferie!

    Buon lavoro a tutti!!

    Lizio

  • Font Size
    #2
    bastard inside proprio

    Comment


    • Font Size
      #3
      Originally posted by skizzik
      bastard inside proprio
      Naa... stanno tutti ridendo e augurando buone ferie

      Comment


      • Font Size
        #4
        Con una mail cos? gia me la rido a pensar al primo post che scriverai al tuo ritorno dalle ferie

        Comment


        • Font Size
          #5
          quasi quasi me fas voia de n?dare en ferie anche a mi

          Comment


          • Font Size
            #6
            azzo devo andare a farmelo tradurre da mia nonna non ? che ho capito proprio tutto

            Comment


            • Font Size
              #7
              Bella l? fratellone!!!!!!!!!


              (ps. meno male che ho passato 17 estati intere in trentino..... se no non capivo na mazza...... )

              Comment


              • Font Size
                #8
                ho provato con babel fish translator ma non funziona....

                Comment

                X
                Working...
                X