Benvenuto/a su DAIDEGAS FORUM, il primo forum di Moto del Mondo, creato da Davide Polo nel 2001. Se questa è la tua prima visita consulta le Domande frequenti e termini del sito b> facendo clic sul link sopra. E' necessario registrarsi b>
prima di poter postare: clicca sul link 'REGISTRARSI' qui sopra per procedere. Per iniziare a leggere i messaggi,
seleziona il forum che vuoi visitare dalla selezione qui sotto, la lettura è aperta al 100%.
Ma è sempre meglio partecipare no?
Tra Venezia, Padova, Vinceza e Verona c'è un bel po' di differenze...
Già io non sopporto il dialetto della bassa Veronese qua..
troppo grezzo infarcito di ostie
Tra Venezia, Padova, Vinceza e Verona c'? un bel po' di differenze...
Gi? io non sopporto il dialetto della bassa Veronese qua..
troppo grezzo infarcito di ostie
Scuseme fioi se mi so nato nea Serenissima Repubblica....
comunque metèa come che voì... mi resto de l'idea che un vero veneto nol se preocuparia co chi che el parla...ma de cossa casso che el voe questo...
specie se come ET l'è un fià scureto de pee come minimo un bon VENETO pensa de ver a che far co un teròn e quindi el se indispettisse subito...
e aea fine ga raxon el Benjo...
un VERO VENETO gavaria finio a frase co dò sarache...
vi invito cordialmente ad ascoltare qualche dialogo dei RADIOSBORO
che po' dito tra persone colte come de nialtri... dovaria esserghe in mexo almanco un "magnime a coa"
Mi penso de raccojere tutte le bone quaità dell'essere veneto (e anca un pochettin boaro ):biastemo e qualche olta rutto e scoreso ,ma no bevo vin o alcoici in generae ,sò on toso par ben mi...DC
Mi penso de raccojere tutte le bone quait? dell'essere veneto (e anca un pochettin boaro ):biastemo e qualche olta rutto e scoreso ,ma no bevo vin o alcoici in generae ,s? on toso par ben mi...DC
E soprattutto quando che i ne domanda cosa sea ea fig@, noantri rispondemo sempre "na roba da magnare"!!
Comment