Originally posted by primulablu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dialetto locale ...
Collapse
X
-
Originally posted by missmela View Post???????????h???????
E' facile che trovi chiuso ma penso che non e' un problema ... anche se fai quattro passi non e' la fine del mondo ! non fare .x.x.x.x.x.
Comment
-
Originally posted by TuonoBlack View Postle mia question de fa quater pas l? che vegnen so toch i miLANES CHEL SAN MIA E VAN GIO A GIR? LA MACHINA AL LAK E VEN FOOORA UN GRAN CASEN PER TRU? UL PARCHEC
Varda che sun dr? a schers?... l'? un po' de temp che v? minga gi? a lech ... ma se regordi anca mi che l'era un casot a tru? ndue' las? gi? la machina ... sti milanes dell'osti
Comment
-
Originally posted by TuonoBlack View Postl? mia question de met la tradusion de quel che scrivum te se te che te ghe de na a studi? e che te che de impegnas.. cum? ? sem che che pagum un burdel de dan? per mandat a scoola e te de diset insc?? va a ciap? i rat!
Comment
-
Originally posted by Lele-R1-Crash View Posti giuvinot d'incò e capisen minga i dialet ... sem drè a per i tradisiun ...e fasevi fadica a capel....)
Last edited by TuonoBlack; 21-09-07, 12:49.
Comment
-
-
Centoventicinque
- Jun 2006
- 1393
- 50
- Femmina
- 0
- Da Matera a Milano con furore
- R6 yamaha del pink
- Send PM
Originally posted by Dino1108 View Poste' un'altra lingua rispetto al potentino!e son solo 100km di distanza!Incredibile!Ha un signifato ben preciso x noi!
Comment
-
Originally posted by Drugo~ View Postdime mo chi se se boni de capir se che vol dir...
la pirona
el qu?rt
el sloternar dei ovi
la zosta
la car?ga
la t?za
la bampa
el cogner nar..
nn me'ven en ment altri...
il tetto
far girare le scatole
la molla
la sedia
la soffitta
siccit?
dover andare
l'ho cap? mi che son teron
Comment
-
Originally posted by Lele-R1-Crash View PostF? minga la sguangia
E' facile che trovi chiuso ma penso che non e' un problema ... anche se fai quattro passi non e' la fine del mondo ! non fare .x.x.x.x.x.
Come ga dito qualcuno in teevision: "Mmmmh... Buona questa sguangia..."
Comment
X
Comment