t canosc cerase e non m' friech facilment!!iapr l'occhjier
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dialetto locale ...
Collapse
X
-
Centoventicinque
- Jun 2006
- 1393
- 50
- Femmina
- 0
- Da Matera a Milano con furore
- R6 yamaha del pink
- Send PM
-
-
Originally posted by GPlus View PostSery questa go da segnarmea che ghea paso ae amighe
so 'ncora drio ridare. se no me fermo scipopo
TROPPO FORTE sei GRANDE
Podaria usarla anca mi par quando che i me manda in cueo
Comment
-
Originally posted by TuonoBlack View Postte lele ma se me go de vegnie sabet de sira a lec e trovi avert o le sar? so cum? l'ultima olta e go de fa ul gir de l'oca per na gi? al lak?F? minga la sguangia
Comment
-
-
Originally posted by Lele-R1-Crash View PostL'? facile che te troet sara' so' ma pensi che l'? ming aun prublema ... anca se te fet quater pas l'? minga la fen del mundF? minga la sguangia
le mia question de fa quater pas l? che vegnen so toch i miLANES CHEL SAN MIA E VAN GIO A GIR? LA MACHINA AL LAK E VEN FOOORA UN GRAN CASEN PER TRU? UL PARCHEC
Comment
-
Originally posted by pedrosa View PostSiccome in 11 pagine non ho capito una sega ...chi non mette la traduzione ? BUO
Comment
-
Originally posted by TuonoBlack View Postlè mia question de met la tradusion de quel che scrivum te se te che te ghe de na a studià e che te che de impegnas.. cumè ? sem che che pagum un burdel de danè per mandat a scoola e te de diset inscè? va a ciapà i rat!Last edited by pedrosa; 21-09-07, 12:21.
Comment
-
X
Comment